Zehra_Aghaverdi Kızlar 32 +5 haftalığız doktor 34de gel çatı kontrölü yapalım dedi,çok mu erken kontröl için?
GlUysal Zehra_Aghaverdi durumunuzu bılmıyorım ama bana erken geldı cunkı Çatı muyahanesk bazı hamılelerde doğumu tetıklıyor bızım dr bunyüzden 37. Haftada yapacak
esra92- Benim doktorumda 37+5 de nst de kasılman varsa ona göre çatı muayenesi yapalım dedi ve 2 adet kasılmam şiddetli çıkınca yaptı bana da sizin için erken geldi.
GlUysal Zehra_Aghaverdi soyleyın ıstersenız etrafımda hem 37 den sınra yapıyorlar Çatı muyanesini diyin