Merhabalarr, bebeğim hep 5-6 gün önden gidiyordu. Tam 1 hftA geriye düşmüş şimdi:(
Plesenta oldukça eskimiş cunku
Tehlikeli bi durum yok o yüzden 39. Haftaya kadar bekleyeceğiz sadece sormak istiyorum böyle bi durum yaşayıp sonra bebeğin kilo alımı devam eden anneler oldu mu?