somurtkankedi ya bende kararsız kaldım yatış yapıldığında direk dogumhaneye alıyorlarmış seni belli bir açıklık olana kadar odanda beklemiyorsun dedi o biraz canımı sıktı açıkçası. Mesela diyelim acilma geç oldu o süre boyunca dogumhanede tek başına biraz tuhaf geldi. Kızımı cam sakurada doğurdum orda ki konfor burda yok sanırım. Ama bilemiyorum ya iki arada bir derede kaldim valla