idemYamurzdemir arkadaşımın planlı sezeryanı 38+1 de oldu. Benimkinin de maksat gelişi olduğu için maalesef sezeryan olacak ama tarihi için doktor bebeğin durumuna göre gününe ilerleyen haftalarda karar veririz dedi. Yani eğer gelişimini uygun görürse 38. Haftada doğum olabilir. Biraz daha beklesin derse 1 hafta daha bekletir