Smyye0303 Martin başından sonuna kadar doğum yapacak arkadaşların bellimi bebeklerinizin hcinsiyetleri ne acaba merak ediyorum😀🥰 7+5 benimki daha cinsiyet belli değil
Aylin355 Smyye0303 Şubatta doğacakların daha yeni yeni belli olmaya başladı marttakiler küçüktür muhtemelen
Smyye0303 Alyaa18 belki dedim Mart başı belli olur ya acaba martta erkekmi çok doğacak Kizmi merak ediyorum
Suna2006 Doğumum Mart 23 denk gelir büyük ihtimal şuan 9+1 henüz cinsiyet belli değil iki haftaya kadar ancak görünür
Anneada 12+1 gecen persembe ikili tarama icin kan verdim bu persembe sonucu ogrenmeye gidicem belki kendini gosterirse minik civcivim bizde ogreniriz insallah ama ne verirse Rabbim saglikli olsun yeter 🦋🌸🐣
Mello29 15 mart benim 11+4 haftaligim cinsiyet belli degil ama ben erkek olacagina çok inandırdım kendimi bakalim en fazla 1 haftaya belli olacak bizimkinin cinsiyeti
Sevgiozdemir Mello29 benimde 15 mart tahmini tarih. merak içinde bekliyorum cinsiyeti erkek gibi hissediyorum bende 🤭