Ays8 Merhaba, neler kullanıyorsunuz vitamin vs olarak ?? Demir içiyor musunuz mesela ? Tavsiyeleriniz var mı ?
Tubacngl Ays8 25. Haftadayım 22. Haftadan itibaren devit3 decavit Demir ilacı kullanıyorum düzenli olarak magnezyumda var ama onu içince midem bulandığı için içemiyorum hapını yazdırcam
AyseKA Ays8 Regenesis max. Multivitamin Kalsiyum çiğneme tableti Demir Ferrum Magoset magnezyum D vit
Merve201119 Ays8 regenesis max multivitamin benexol b12 vitamin magnorm magnezyum gyno ferro sanol Demir ilaci
havvaana AyseKA regenesis max ı kullanırken bi tavsiyeniz var mı acaba ben içtikten sonradan gelen balık kokusu o yüzünden kullanamıyorum
Gnl35 havvaana gece yatarken içiyorum ben o zaman rahatsız etmiyor. Sabah veya gündüz içersem hersey balık kokuyor maalesef.
Ays8 Gyno ferro senol Magosit Bir de duosvit kullanıyorum ben de, Acaba d vitamini de kullanmalı mıyım ayrıca 🤔
bukurosnana Ays8 Magnezyum için Magnol D vitamini Decavit Demir hapı Ferro sanol canım 26+3 um iki aydır bunları kullanıyorum
havvaana Gnl35 evet kesinlikle gündüz sürekli balık kokuyor ve en son kusuyorum. Gecelerimde midem bulanmadan uyuyayım diye hemen akşam 8 9 arası uyuyorum gündüz prilam içmezsem su bile içsem durmuyor midemde
Gnl35 havvaana maalesef zor oluyor kac haftalik sizin benim o kadar bulantim kalmadı sadece bu vitamini içince oluyor.
TeoMom Ays8 D vitamini(devit) Multivitamin(regenesis max) Magnezyum(magvital) Demir(gynoferon) Şimdilik bunları kullanıyoruz belki ileride kalsiyum takviyesi de verir
havvaana Gnl35 yaa maşallah siz yolu yarılamışssınız ben iki tane düşük oldu 8 haftalarda. 13e ilk defa gelebildim ve daha çok var gözüm korkuyor