Suu3535 Benim tüp bebek ilk öğrendiğimde 85.76 di. 4 gün sornra 153.78 ve bu gün yaptırdığımda 217.58 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Allah hepimizin kuvağına almaya nasip etsin isteyen herkesede nasip etsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
AysegulAloluAcikgoz Zelhazmc insallah gorursun canim sonrada kalp atisini duyarsin Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin insallah.
Medusa Regl olacağım gün gitmiştim, 80 çıkmıştı ☺️ Üzerinden tam 1 hafta geçti. Cumartesi tekrar doktora gideceğiz
ozgesel1seyler 67 cikmisti doktor hamile olabilirsinde ama olmayabilirsinde bir hafta sonra yine gel tekrar edelim demisti o bir haftayi cok zor gecirmistik =) bir hafta sonra ya binlerdeydi yada iki binlerde esimle heyecandan ayaklarimiz popisimize dege dege cikmistik 😍 sadece 4 bucuk ay gecmesine ragmen duygulandim yahu. Rabbim herkese nasip etsin bu tarifsiz duyguyu