Canim hemen hemen aynı haftadayiz ben 24+4
ve bende 21 haftadan beri gün boyu hissediyordum ve bu hafta aniden kesildi naptim nettim hareket etmedi tatlıda yedin ama tık yoktu, doktorumu aradım normal dedi ama rahatlama amacı hastaneye gittim 2dk bakti ver herşey normaldı. Bu haftalarda normal dedi dokturum daha küçük olduğu için, 7. aydan itibaren hissedersin her gün net dedi bana🥰