17 haftalık hamileyim su içmeyi normalde de pek sevmem anca bişeyler yedikçe içiyorum. 42 kg yum öyle kilolu bi insan değilim zaten fazla suya vücudum aman aman ihitiyav duymaz belki ama hamilelik başka bebeğin suya ihtiyacı oluyodur sanırım günde içebilirsem en fazla 5 -6 bardak içebiliyorum. Fazlassı yok. Benim gibi olanlar ve hamileliği sağlıklı giden var mı?