Endamm Kızlar merhaba 5+2 günlük hamileyim ve 4 gündür ishalim doktora gidiyorum ama birşey yapamıyorlar benim gibi bu durumu yaşayıpta çözüm bulabilen var mı acaba ?
Esrauysal Endamm ben 13. Haftama geldim hala yaşıyorum bu sıkıntıyı düzelince kabız sonra geri ishal bıktım valla
Gzmslmz Endamm entoregermina probiyotik ben ishal yasadigimda doktorum vermisti doktoruna bi danis istersen bi gunde bi tup icmistim ben iyi gelmisti bana.. cok gecmis olsun ve sağlıkla gelsin minikk
AyseKA Endamm her wcye çıktığınızda 1 bardak su için bir de reflor alın. İshal için probiyotik. Hamileler ve bebek için güvenli. Ben de yaşadım doktor verdi. Çok iyi geliyo
minnosanneyim Endamm doktorum bana reflor verdi ishal olduğumda onu kullanıyorum tabi benimki şu an 8 aylık ama ayran içmemi de söylemişti vücuttaki su ve tuz kaybı için ayran da rahatlatıyordu beni ayran içebilirsiniz