Zeynepsari34 17 haftalık hamileyim. Panik atak var önce çarpıntım oldu sonra baygınlık hissi. Tansiyonum normal şimdide nefes alamıyorum gibi hissediyorum yardımcı olun 😞
ysfysr Ah o dert bende de var😔 sabahtan beri çarpıntı baygınlık hissi…Kalp krizi mi?? Değil mi ?? Saçma sapan sorular 🤷🏻♀️ Havaların sıcak olması sanırım depreştirdi bizde ki bu durumu 😞