yldz_tugce Kızlar 25 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini tekme, hıçkırık olarak falan hissediyorum sadece. Yani karnımda döndüğünü yer değiştirdiğini hissedemiyorum. Sizlerde nasil oluyor, veya başlarda bu sekilde mi oluyor sadece?
Yasemin_9 yldz_tugce daha erken değil mi onlar için bende 23 haftalık hamileyim hissediyorum ama çok az hareket ediyor gibi geliyor normal mi bilemiyorum
yldz_tugce Yasemin_9 bilmiyorum ki bende bu seyir ne şekilde ilerliyor, ne sıklıkla olması gerekiyor 🙄