Gyuli_ckimi Bende 28+2 aşağıya çok baskı yapıyo,resmen orda hissediyorum bazen çıkacak gibi oluyo canım yanıyo. Doktoruma sordum bi sıkıntı olmadığını söyledi daha doğum pozisyonunu almadığı için ayakları aşağı tarafa bakıyomuş,bütün tekmeleri orda hissediyorum resmen 🥲