Bebekkim12 canım benmde ikinci gebeliğim ama bende geç hissettim. 22de tam anlamıyla hissetmeye başladım. Kanama alanım var sanırım bu yüzden birde küçük kızım var sürekli ayaktayım dinlenemiyorum. Doktor da dinlenirken sağa sola doğru yat dedi. Kalp atışını düz yatarken yavaş attığını söyledi. Yan yatınca hemen iyi oldu atışları.