Kızlar selam şimdi durum şöyle ben gebeliğimi ilk öğrendiğim de şehir hastanesine gitmiştim ve vitamin hariç tüm tahliller detaylı bir şekilde yapılmıştı ama 2 haftadır özel bir hastaneye gidiyorum takibim orada bu hafta kalp atışını duyduk ve doktorum yine farklı olarak bir sürü tahlil istedi istersen dışarıda yaptır getir dedi bende şehir hastanesine değil de farklı bir hastaneye aldım şimdi sorum şu bu şekilde özel de takipli olup testleri devlet hastanesin de yaptıran var mı var ise bunu doktora nasıl belirttiniz özele gidiyorum dersem testleri yaparlar mı