Zehraburan Canım şuan Allahın izniyle bir şey olmaz ama sonradan pişman olursun keşke üzülmeseydim dersin. Benim ilk hamileliğim tıpkı senin gibi sebeplerden dolayı hep stresli ve ağlamalı geçti. Kızım bir doğdu Rabbim can sağlığı versin hep varolsun ama inan ki çok zor bir bebekti kolikti sürekli ağlıyordu huzursuz bir bebekti. 3.5 yaşında hala ağlıyor her şeye. Öyle ki kendi çocuğuma sabrım kalmadı ağlamalarından hiç susmadan bağırarak 1-2 saat ağlayan bir çocuk. Yine de canı sağolsun bir şekilde geçecek diye sabrediyorum. Tüm bu ağlamaların sebebinin hamileyken sürekli ağlamama yoruyorum. Şimdi nasipse oğlum olacak huzurlu bir hamilelik geçirdim çok şükür umarım bu bebeğim sakin bir bebek olur bakalım