Bybrs Kızlar biraz önce muayene oldum acilde amniyotik bant var dedi nöbetçi doktor tedirgin oldum google bile bakmak istemiyorum varmı bilgisi olan
Mysaa Bybrs benim oğluma demişti doktor 15. Haftada görmüştü 20 de kaybolmustu . Hiç okuyup boşuna pskolojini bozma geçer Allah’ın izniyle
Busraky2304 Evet canım bende de var detaylı ultrasonda gördük başta çok korktum ağladım ama tedavisi olan birşey değil içinizi ferah tutun doktorum da tehlike yaraticak kadar değil bebeğe uzak dedi şimdi 28 haftalık olduk
Bybrs Busraky2304 benim 32 bugün öğrendim daha önce denilmemisti araştırınca dahada korktum rabbim.korusun evlatlarımızı teşekkür ederim canım
Bybrs Mysaa âmin canım yüzüne yakın dedi gösterdi Ilkde anlamadım ama araştırınca daha korktum acilde nöbetçi kadın doğum söyledi