Cnsukdr51 Kızlarr bugün kayınvalidem kalıp şeklinde lohusa şerbeti almış. O nasıl oluyor kalıp şeklinde anlamadım ama. Doğumdan sonra içmem için bir araştırayım ona göre içerim dedim. Yararı oldumu içen varsa öneriyormusunuz ?
Seymoshh Cnsukdr51 o şeker oluyor onu suyla kaynatıyorsunuz biraz çubuk tarçın ve karafilde yakışıyor süte faydası oluyor tabiiki hiç bir zararı yok ama çokta fazla içme nihayetinde şeker oranı çok