40 haftama girdim artık 2 gün önce nst de sancı çıktı ama açıklık hiç yok.Pazartesi zorunlu yatış verilecek hastanem 40 tan sonra beklemeyi uygun görmüyor.Artık suni mi yaparlar sezeryan mı bilmiyorum ama sezeryan istemiyorum kendimi hep normal doğuma entegre ettim ki 40 haftaya kadar bekledim.Sağ ben sol karnımın kenarları ağrıyor.Gece uyurken bacağım çekiliyor sanki.Kızım hareket ettikçe kasıklarım da baskı oluyor.Beklemek zormuş bu gece yarın sabah derken doğuramadım gitti 😢Sizde durumlar nasıl ?