Dilyara Arkadaşlar merhaba, Şuan 14 haftalık gebeyim, en son bir hafta önce muayene olup ikili testini yaptırdım. Doktor bir sonraki randevuyu bir ay sonrasına almamı söyledi. 13. haftadan sonra ne sıklıkla doktora gittiniz?
eftelya_ser Dilyara ayda 1 bir hatta 34. Haftaya kadar ayda 1 gittim sonra 10 günde 1 oldu şimdi haftada 1 o da nst için zaten
Medinedogru03 Dilyara 13 haftalik gittim 3 hafta sonra rdv verdi öbür aylarda rdv bile verdi zor yer bulunur diye hepsini verdi aralarında 3 hafta yada 4 hafta var