Htcelif
Selam kızlar
1 yıl önce düşük yaptım.6 haftalıktı.Düşükten sonra gebelik olmadı.2 aydır doktora gidiyorum.bu ay klomene başladık.bu gün kontrole gittim ve doktor bir daha ki ay aşılama yaparız dedi.neden böyle birşey dedi anlamadım kafam çok karışık hiç beklemiyordum ne yapmalım acaba???