Ozge_5516 canım arabamız bugün geldi az önce kurdum düşündüğümden daha kaliteli ve kullanışlı. Tek başına kurdum kurulumu çok kolay bana göre hafif bı arada tekerlekleri sürüş şekli güzel rahat. Pusetini de beğendim. Sadece biraz fazla yer kaplıyor tek eksisi bu olabilir biz memnun kaldık 🥰