Sareminnn Sevgili anneler doktora Perşembe günü nasipse gidicem ama karnım ve karnımın yanları ağrıyor acaba bugün temizlik yaptım ondan mı üşüttüm ondan mı yoksa bebeğe bişi mi oldu diye kokuyorum benimle aynı haftada olup aynı durumu yasıyan varmı
iremyigit Sareminnn çocuk büyüdüğü için baskı uyguluyor olabilir benimde oluyordu 21. Haftaya giricem hala daha olur tabi temizlik yapınca biraz daha fazla :)
Zerdalicekirdegi Sareminnn bende soğuk havuza girdim karnım ağrımaya kasılmaya başladı soğuktan diye düşünüyorum
EmineDefneGokce Sareminnn 16+3 Aynı ağrı 3 gündür var rahim büyüyor bebek artık göbeğe çıkacak o yüzden ☺️
Dmnn_58 Sareminnn benim de bugün boyunca sol yan tarafım ağrıyor anlamadım gitti sürekli soluma yattığım için mi oldu diye düşündüm açıkcası
Umutluanne1 Sareminnn canım interneti çok okuma insan kafasına bişey takılınca hemen bakıyor istemsizce ama herşeyin en kötüsü yazıyor orda
lacrimam bende 17+2 yim sanki alt karnımda sanki bir yere vurmuşum gibi bir sızı var 😞 büyümeden kaynaklı mı acaba
Sareminnn lacrimam insanın içini hemen korku kaplıyo korkmayalım o zaman aklımıza kötü bişi getirmeyelim
Ysfgl_3003 lacrimam aynıyız bende rahmimin üstünde gibi hissediyorum. Siz hareketlerini hissettiniz mi
Umutluanne1 Sareminnn aynen bakmamak daha iyi burda araştırmak sormak daha iyi çünkü illaki birileri aynı durumu yaşamış oluyor 😊
lacrimam Ysfgl_3003 bağırsak hareketlerinden daha güçlü yine alt karnımda pıt pıt hissediyorum bazen ama emin olamıyorum 😂😂 3 gün önce hissetmiştim bide bugün hissettim siz hissettiniz mi