Mervedez159 İshal oldum midem asırı agrıyo sancıdan nefrs alamıyprum doktor reflör verdi ama hamılelıkte içiliyormu bide mide agrıma iyi gelirmi son bi sorunda eczanecı buscopan vermiş mide agrım ıcın o da ıcılırmı hamıelıkte
Bybrs Mervedez159 ben gaviscon içmiştim şişe şişe diyebilirim ama yinede doktoruna danış tek onu biliyorum mide için
Gayenura Gayenura miden içinde mide şurubu icebilirsin bn kullanıyorum bı sorun olmamıştı ama tbi doktoruna hi sor yinede
Mervedez159 Gayenura leblebi yiyiorum hiç bi işe yaramadı eczanecı ıcılır demıs bende anlamadım bıkereden bısey olurmu acaba
Ekozge Mervedez159 Mervedez159 gaz sancısından oluyor o da ben ölüyordum karnım taş gibi oluyordu ne yesem tuvalet iki gün önce oldu bu olay şükür geçti ,inşallah geçer iki gün dayan su iç
Gayenura Mervedez159 valla tam bilmiyorum kuzu bişey ilur mu elma ye yoğurt ye şeftali ye bnde oldum da onlarla kurtuldum çok kotu agrim vardı sıcak su fln koydum gecti
Ekozge Mervedez159 içilir canım bende ishaldim iki gün içtim yemekten sonra bir tane şıp diye kesildi ,doktor söyledi bir iki güne kesilir kesilmezse gel diye ,gerek bile kalmadı kesti ilaç