Almilossum06 Kizlar karnimin icinde sol tarafta sanki titresim varmis gibi hissediyorum normalmi 🫣 ilk gebelik oldugu icin tecrübem yok 🤷🏻♀️ Pazartesi 11 haftalik oluyoruz 🥰
Sabiaa Almilossum06 bizde yarın 11 oluyoruz🥰benim 3.gebelik. Sanki hissediyorum gibi ama tam emin de değilim😇
EmineDefneGokce Almilossum06 bebiş değil canım henüz rahım duvarına çarpıp bize hissettirecek kadar güçlü değiller . Damar atmasıdır 🥰
Summerwine Almilossum06 ben de bugün 11 oldum bende bir haftadir görüyorum o titreşimi ama bilmiyorum artık 🤣