Eldgrn Sudeha erkek diyordum hep burda sorulduğunda erkek yılı diye çünkü hep erkek duyuyordum kızım olucak 🥰🤣🤣🤣 doğum Şubat’ta
Yildizayz Sudeha valla doktorum 2 Mart dedi hayırlısıyla daha 13+6 haftaligim Çarşamba günü Allah’ın izniyle cinsiyetimizi öğreneceğiz 🤲🧿💙