AyseMndc Kizlar merhaba, son aylarda ayaktaki ödemi geçirme yöntemi var mıdır ? Şişliklerden canım çok acıyor. Yürüyemiyorum artık resmen. Hiçbir ayakkabı,terlik de olmuyor.
Luckymom97 AyseMndc valla bende aynıyım bol bol dinlenmeye bak ayakların yüksekte olsun ayağını tuzlu suya koyabilirsn bol su iç diyolar ama ben bi etkisini görmedm tuz yeme ben yemiyorum ama yinede şişiyo😂 bide yürüyüş bnmkileri indiriyo biraz ama sıcaklar çok etkiliyo doğuma kadar net bi çözümü yok bence Allah yardımcımız olsun bide çok oturma benmki o zmnda şişiyo tecrübelerim bunlar
vesilece AyseMndc geçmez canım 2 kez yeni terlik aldım sürekli ayaklarım ellerim şiş 😞😞 haftaya sezaryenim var inşallah iner 🤲🏻🥰
Ebrbre Bende son 2 hafta içerisindeyim şişiyor sürekli sabaha kadar iniyor sabah sürekli ayakta olduğum için yeniden şişiyor ve çaresi sadece dinlenmek hiçbir iş yapmamak oda mümkün değil
Bebegiinin_Annesi Benim ayaklarımda öyle ve ayak bileklerim davul gibi 37 giyiyorum normalde 41 numara terlik bile üst kısımdan dolayı girmiyo 😔 deniz suyu çok iyi gelmişti biraz olsun hafiflemişti şişliklerim keşke hep tatilde kalabilseydim 😔
aymus YouTube da Elçin Demirel in ödem gidermeye yardımcı egzersizi var düzenli yapabilirseniz büyük oranda rahatlatıyor