Herkese merhabalar size birşey danışacam benm üç gündür öksürük,boğaz agrım vardı. Doktorum acile gidip test yaptırmamı söyledi dün gittim test yaptırdım test sonucum negatif çıktı. Bugün kendimi daha kotu hissedince yine gittim kan pıhtılaşma testi de yaptirdım sonuç pıhtılaşma çıktı acil doktoru oksapar yazdı bende nöbetçi eczane aradım iki saat sonunda buldum. Ama orda oksapar yoktu başka da eczane bulamadım yarın yine farkli eczane nöbetçi olucaği için farklı eczaneye gitmem gerekiyor. Ama ya o eczanede de yoksa pazartesi gününe kadar beklemem gerekecekse bi sıkıntı olur mu acaba çok fazla evham yaptım çok korkuyorum Birşey olucak diye. Doktorum yurtdışına çıktı bugün sabah oyuzden ona ulaşamadım kime danışacağmi bilemedim