Hanımlar ben 11 mm kısalık ile acil serklaja alındım dün. Sizden serklaj olan varsa süreci nasıl anlattınız,deneyimlerinizi paylaşır mısınız,benim serklaja rağmen 23 mm olmuş. Ağrılarım da var çok korkuyorum ilk bebeğimi kaybettim. Morale ihtiyacım var😔😔