Bakım seti(ben mustela tercih ettim şampuanı, losyonu ve yağını aldım siz de size ve bütçenize uyacak tercih yapabilirsiniz. Tırnak makası ve törpüsü ve doğal keçi kılı tarağı)
Banyo yıkama seti
Ateş ölçer
Beşik ve babynest
Kıyafet konusunda kesinlikle fazla almayın (özellikle yenidoğan için) hem bebeğin kilo durumunu bilmiyorsunuz hem de çok çabuk büyüyüp giyemiyorlar bu sebeple her üç aylık dilim için ortalama belki 5 er tane zıbın( doğum zamanına göre kısa, uzun ve kolsuz olacak şekilde) alınabilir. Ben çok fazla özellikle ilk zamanlrı için rahat etmesi adına takım değil de tulum almayı tercih ettim.
Göbek bağı düşene kadar ortalama bir hafta süre için iki tane iç zıbın alabilirsiniz.
Kurtarıcı müslin örtü, ağız salya bezi, çorap
Muhakkak kullanacağınız serum fizyolojik ve aspiratörü de şimdiden edinebilirsiniz malum her gün artıyor fiyatlar;)
Battaniye ve beşik kullanacaksanız uyku seti
Yorganın hiç bir anlamı yok onun yerine 6. Ay sonrası mevsime uygun togglarda uyku tulumu tavsiye ediliyor, şimdiden almak isterseniz olabilir ben henüz almadım doğurmak üzereyim ;)
İsterseniz alt açma, emzirme minderi de alabilirsniz size kalmış.
Gögüs pedi ve göğüs ucu balmı da sizin için;)
Şimdilik bunlar aklıma gelenler ;)