Kvsrsyds bende cok merak ediyorum ya poliklinikte asla iyi bir doktora denk gelmedim resmen yat kalk diyorlar gönderiyorlar bazılarına nasıl iyi doktor denk geliyo anlamiyorum benim.dogumum sezeryan olcak herkes doğumdan çok memnun olduğunu söyledi ama poliklinikte ben hiç memnum.kalmadim bak açılır çok.iyi ben oraya gittim.mecburen bir kaç kere riskten dolayı çok ilgilendiler