Merhaba, ben kola çok severim 17 haftalık hamileyim ve hamileliğim ilk günleri hiç içmedim dikkat ettim ama son 1 aydır artık nefsime hakim olamıyorum ve hafta 1 ya da 2 kere içiyorum. Bir dahaki kontrolüme daha var doktoruma soracağım. Her içtiğimde vicdan azabı çekiyorum ama kendime hakim olamıyorum ne yazıkki. Haftada 1 ya da 2 kez bebeğe bi zararı olur mu?