aframoms13 Ultramommy orası doğru bende çok seviyorum eşim her gün yiyor neredeyse ama ben yemiyorum ayda 1 belki
Gulsurmeli Ultramommy gebeliğim boyunca hamburger de yedim ,çiğköfte de yedim ,cipste tükettim aşırıya kaçmadan. Gebelikte insan canı ne çekerse yemek istiyor ben öyleydim, yemeden duramazdım herşeyin azı karar çoğu zarardır.
Misssitare Gulsurmeli arkadaş başlıkta sürekli yenilen yiyecekleri sormuş çoğuda sağlıksız yiyecekleri yazmış. Arada herkesin kaçamağı oluyor tabiki
Kullanici1 Ultramommy iyyy ben bunları hayatta yiyemiyorum 4.cu ayimdyim yeni yeni tavuk eti yemeye başladım
Ormanmeyvelii Ultramommy O zaman sizin bahçeniz var sebzeleri meyveleri orda yetiştiriyorsunuz. Zeytinyağınıza kadar evde yapıyorsunuzdur. Hatta şehirden uzakta bir yerde yaşıyor da olmanız lazım çünkü temiz hava her şeyden önemli. Koyunlarınız vardır yününden kıyafetlerinizi dikiyorsunuzdur çünkü satın aldığımız kıyafetlerin boyaları aşırı kimyasal. Kıyafetleri de elde sabunla yıkıyorsunuzdur. Eğer bunları yapıyorsanız yazdığınız çok mantıklı sizi tebrik ederim. Ama eğer bunları yapmadan karnınızdaki bebeğe zarar veriyorsunuz demeniz çok saçma. Ayrıca herkesin doktoru var millete akıl vermenize gerek yok. Ha birde plesanta ne işe yarar onu bir araştırın
mysweetbabyy Ormanmeyvelii plasentadan bebeğe sayısız kimyasal geçiyor yani herseyi süzüp bebeğe oyle aktarmiyor bence siz araştırın
Plnpars Ormanmeyvelii hay ağzına sağlık.hepsi bana kadın doğum prof u kesilmiş anneliği kıyaslamaya erkenden başlamış bunlar çocuk yeni dogdugunda kilo postu açacak tipler benim çocuğum şişman ozaman sağlıklı dicek kafalar.doktorum doçent ve öyle güzel önerileri var herşeyi tat dedi mesela kendini kısıtlama dedi ama bu müthiş analar ney sosis mi neyy işlenmiş gıda mi şaka gibi kafalar
Nskyhn Ormanmeyvelii aşkımı kimseye yedirtmemmmm. Kız boşver yazma Allah aşkına. Geçen ben de aynı arkadaşlara makyaj yapıyorum devam ediyorum dedim diye duymadığım laf kalmadı. Bebeğimi zehirliyomusum 😂😂😂 ya giydigimiz kıyafet bile petrolden Allah aşkına o zaman komple soyunuk gezelim 😂 bana bı arkadaş cahil mi demedi , kurşunlu ruj sür mu demedi çocuk mu demedi ohooo. Bı de bana diyo 😂
Busel Ultramommy valla o kadar hamburger çekiyor ki her zaman da kendim evde yaparım sokaktakileri nasıl sevip yiyorlar bilmem
mysweetbabyy aframoms13 bende sadece 6 kilo alarak tamamladım oğlumda 9 ayı ins yeniden o azimle devam ederim sifir tuz tuketmem lazim ama daha baslayamadim paketli ürün filan yemiyorum ama tuzsuzda yiyemiyorum alışmaya çalışıyorum
M_A Yedıgımız hersey zaten katkı madelı sudan tut makarna ekmek market urunlerı hepsı katkı ne yapalm yemeyelim mi köydekıler tek şanslı
mysweetbabyy Ormanmeyvelii zekanı imlaya harcamak yerine keşke başka konulara da harcasan senin haddin değil düzeltmek
Misssitare Ultramommy bende hayretler içinde okudum😶 bir şey demeyede gelmiyor hemen tartışma çıkaranlar var malesef