Busrabusra Konyada bu hastaneye giden vrmi.su anda ozele gidiyorum 3 aylik hamileyim ama cok fazla para gidiyo adim attigin para ve bu beni sarsiyo.buraya gitmeyi dusunuyorum bundan sonra.tavsiye edeceginiz doktor varmi
Seda42 Busrabusra canım ben konyaliyim ama İstanbulda yaşıyorum elmas hanıma gitmiştim onun tedavisiyle hamile kaldim orda olsam ona giderdim tavsiye ederim çok yoğun oluyor
Seda42 Seda42 celal önder var Bülent şimşek var bunlar çok tecrübeli doktorlar Ünzile hanım da var yıllardır konya dalar
01Adana Seda42 Elmas hanım nasıl iyimi iyi ilgileniyor mu odasına kaç hasta alıyor sana bilgi veriyor mu ilgisi alakası nasil
01Adana Seda42 Ünzile hanım nasıl iyi mi iyi ilgileniyor mu odasına kaç hasta alıyor sana bilgi veriyor mu
01Adana Acaba bayan doktor tavsiye edermisiniz bnde bu hastaneye gidecem ilk hamileligim Konya'nın yabanciyim
01Adana Deletedmom6666 Gittim hiç memnun kalmadım sordum soruya cevap bile vermiyor bebeğimin kalp atışını dinlemedi bile odasına çok hasta aliyor