Tugcekaratas Merhaba 🌺 22+2 deyim. Dün detaylı ultrasonda doktor kalp de parlaklık olduğunu ama bunun zamanla geçebileceğinizi söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
Seymoshh Tugcekaratas evet benimde normal ultrasonda görüldü sonra detaylıdada görüldü normalde down sendromu belirtisi sayılıyormuş ama sadece kalpteki parlaklık varsa başka belirti yoksa ki çoğu sağlıklı bebeklerdede olabiliyormuş o yüzden sorun teşkil etmiyor nitekim kızımdada 8 aylık hamileydim kaybolmuştu doğumdan sonra tekrar baktırdık gayet sağlıklıydı elhamdülillah
Muniii Tugcekaratas Benim kızımada detaylı ultrasonda kalbinde parlaklık var dedi ancak doktorum bunun tek başına hiçbişey ifade etmediğini söyledi şuan kızım doğdu iki aylık şükür bi sıkıntımız yok 🤗
Asyahiraesra Benimde ayrıntılı ultrason da kalpte parlaklık gördü doktor tek bulgu bu olduğu için onmli değil dedi.. bikac doktora daha sorma fırsatım oldu son aylarda genelde geçtiğini söylediler..
gozde71 Ben de detaylıya gırdım bebegın sırtı dönük oldugu ıcın bazı şeylere bakıldı sonra yürümem ıstendı yürüyüşten sonra bebek baya hareketlendı her şey normal dedı doktorum ama kalpte bır seye daha bakmak ıstedıgını ama bebek çok hareketlendıgı ıcn net goremedıgını sorun olmadığını ama haftaya tekrar görmek ıstedıgını soyledı yıne de korktum parlaklık vs hıcbır şey demedı ama neden haftaya bakmak ıstedı anlamadım
Tugcekaratas gozde71 benek sürekli hareketli olduğu için net görememiştir bu yüzden tekrar bakmak istemiştir bence içini ferah tut canım inşallah iyi sonuçlar alırsın 🙏🏼
Miniciginannesi Bende pazartesi günü detaylı ultrason yaptırıcam, karından mi yoksa vajinal ultrasonla mi bakıyorlar acaba ?
Tugcekaratas Miniciginannesi sadece karından ultrasona giriyorsun canım. Bebeğin pozisyonuna göre uzun sürebiliyor. Tüm organlarına (göz,dudak,kalp,mesane,akciğer,böbrek gibi) bakılıyor
Tugcekaratas suelin organ tarama değil de adı detaylı ultrason olarak geçiyor ve evet 20-24 hafta arası yapılıyor. Bunun sebebi de herhangi bir durum olduğunda erkenden müdahale edilebilsin diye canım
gozde71 Tugcekaratas ınsallah ınsallah bebeklerımız sağlıklı doğar dün resmen ağlama krızıne gırdım gördüğüm her yere yazdım üç gün nasıl geçecek neler duyacağım ne yapacağım bılmıyorum
gozde71 Bazen yazınca ne yani sorun olsa doğurmayacak mısın dıye yazılıyor ya ınsan kendını daha kötü hıssedıyor ama şunu unutuyorlar hep bebek olarak kalmayacaklar aklımdan çok sey gecıyor