HMeyraaa Kızlar yerleşme kanaması diye bir şey varmış sizin başınıza geldi mi geldiyse ne zaman oldu adetinize yakın bi dönemmiydi bir de kaç gün sürdü
Trabzonliveasabi HMeyraaa Benimde 2 gün sürdü kahverengi az az geldi ama yerleşme mi bilmiyorum haftaya kan vermeyi düşünüyorum
srnglcskn HMeyraaa reglimden 5 gün sonra 1 saat süren kanamam oldu yerleşme kanamasıymış. İdrar ve kan testinde negatif çıkmıştı 6 hafta sonra duygu değişimleriyle öğrendim ben
Nutelllaa HMeyraaa tam adet gunumde oldu .ilk kahverengi sonra pembemsi geldi iki gün falan sürdü ara ara şekilde ona rağmen testi adetim 10 gün geçince yaptım