12.haftadayız. İkili tarama testi yaptırmak istemiyorum. Çünkü yaptırdıktan sonra kesinliği yok, yanlış çıkabiliyo, risk yüksek olsa bile bi tedavi yok. Bazıları oluşabilecek şeylere karşı psikolojik olarak hazırlanmak açısından iyi diyor da zaten her anne bebeği doğduğunda onu olduğu gibi kabul etme içgüdüsünde olmuyo mu? Allah ne verdiyse başımız gözümüz üstüne. Şimdiden 6 ay boyunca bunun psikolojisinde yaşamaktan iyidir diye düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum acaba.