ipeknur2709_ Kızlar özür dileyerek yazıyorum ama ne yapacağım şaşırdım kaldım birden basur çıktı bende ve zorluyor ne yapsam bilemedim yaşayan var mı başına gelen neler yaptınız ?
Sevda0234 ipeknur2709_ canım bende normalde vardı çok şükür hamile kaldığımdan beri bu sıkıntı gitti sanki birde magnezyum kullanıyorum o ishal yapıyor bol bol su içmeye gayret et
belmayamac ipeknur2709_ Benim de hamileliğimin son aylarında oluştu canım ishalden dolayı oldu. Kantaron yağı kullanıyorum o çok rahatlatıyor. Bi de acıyı ve baharatı çıkardım yemeklerden
ipeknur2709_ Sevda0234 çok içiyorum nasıl oldu anlamadım bende canım kreme başladım yoksa gidecek gibi değil 🤢