Aslında gelsin hemen doğurayım çok istiyorum ama bugün çok garip hissediyorum kendimi.. Yürüyüş için eşimle dışarı çıkmıştık birden belim ve karnıma ağrı girmeye başladı yürürken zorlandım sanki bebek birden düşecek gibi aşırı aşağıda hissediyorum zaten başı kanalda birkaç haftadır.. Eve zor geldim uzandım şuan hala belimde ağrı var ama dışarıdaki kadar değil sanırım yalancı sancıydı dakika falan tutamadım anlayamadım sancı mı değil mi diye bunu anlamanın kesin bir yolu yok mu nişan falan gelmedi daha bu arada