_mira_2022 Bebeğim başı aşağı duruyor fakat vajina da hiss ediyorum haraket ettiğinde sanki kafası oraya sıkışmış gibbi geliyor bana ayağa kalkıyorum ki eziyet çekmesin diye 5_10 dakika haraket edib gidiyor yaşayan varmı aranızda ?
Fasulyeninannesi- _mira_2022 Hafta olarak ayniyiz bas asagi pozisyonda benimkide baskiyi bende hissediyorum ama o dedigin gibi degildir sordum doktora oranda hissetmen normal dedi
Naz0123 _mira_2022 bende 35+2 yim. benimde aynı hareketler aşağıda da hissediyorum. Ağrı vs oluyor adet sancısı oluyor kasılma oluyor .
_mira_2022 Fasulyeninannesi- inan içime dert olmuşdu bir yeri mi sıkışmış diye daha 2 gündür böyle bir şey var çok teşekkür ederim canım benim
Birminikcivciv _mira_2022 33 deyim gelmiş girmiş oraya genital kemiğin üzerinde kafası kasıklarım dolu dolu rabbim vaktiyle kucağmza almayı nasip etsin