Herkese merhaba doğum yapacak tüm annelerimize de inşallah hayırla çocuklarınızı kucağınıza almanızı diliyorum. Pazartesi günü planlı olarak gittim doğuma 40+2 di suni sancı ile başladık 2 cm açılmam vardı 1 saat sonra suyumu doktorum gelip patlattı ve bebek kakasını yapmıştı 😦 çok tedirgin oldum bebek de tedirginleşti kalp atışı normal seyrettiği için suni sancıya devam ettik yaklaşık iki saat sonra kendi sancım geldi ve inanılmaz şiddetlendi sancılarım nst de 236 ları gördüm kimseyi korkutmak istemem ama o acının sancının tarifi olamaz 7 saat çektim o sancıyı ve sadece 1 cm açılmam vardı bebek hala çok yukardaydı acilen sezaryene alındım ve yaklaşık 20 dk sonra bebeğimi kucağıma aldım hala yazarken tüylerim diken diken oluyor annelik duygusu çok başkaymış. Uyurken özlüyorsun onu yemin ederim. Sezaryenim de zor geçti üstüme çıktılar bebeği çıkarabilmek için o kadar yukarıdaydı ve dört günde beklenmedik bir kilo almıştı zaten normal doğum olamazdı çok zarar verirdi bana. Şimmmmdi hamile olan anne adaylarına sesleniyorum. Hamileyken geçirdiğiniz zor süreçleri gece uykusuzluğunu herşeyi kucağınıza aldığınızda unutacaksınız emin olun ve bebeğinize aynı bedendeyken sevginizi vermeye başlayın ben ona karnımdayken nasıl sesleniyorsam şuan 5 günlük olmasına rağmen seslendiğim anda tepki veriyor bana ❤️ Anne olmayan yada olamayan arkadaşlarımız için de sancılarımın en şiddetli yerinde dualarımda yer ayırdım unutmadım onları. Tekrar söylüyorum Allah bu duyguyu yaşamak isteyen herkese hayırlı zamanda yaşatsın inşallah hepinizi öpüyorum 😘🌸 kızımın adını merak edenler için 🤍 helin lina 🤍