suelin Ekşi yiyince kusmak yani midenin kabul etmemesi bebegin erkek olacağıyla ilgiliymis Tatlı yiyince midenin kabul etmemesi de kiz olacağıyla ilgiliymis. Ben alakayı kuramadim yorumlar sizde 😄
Vera09 suelin herkeste farklı oluyor. Hergün erik yerdim tatlıdan midem bulanıyordu kızım olacak. Ama tam tersi olanı da çok duydum
Aselinannesi3 suelin tesadüf mü bilmiyorum böyle şeylere de pek inanmam ama ben tatlı yiyemedim hiç halâ da yiyemiyorum ve bebeğim kız😂 sadece çikolata o da keyiften işte😂
Merveofs Valla ilk 3-4 ay tatlı adı duymaya bile tahammülüm yoktu ama sonradan ekşi tatlı tüm tatları karışık yemeye başladım. 14 günlük kızım var 😊