Momy_eyyuptalha bnm de suyuöın patlama sebebi bu demişti doktor . Şimdi de histeroskopi oldum hamile kaldım ama histeroskopiden sonra rahim ağzı daha da açıldığı için serklajlıuım bu hamileliğimde . Hayırlısı olsun insallah vaktinde doğar rahim şekli anormal olup bu haftalarda sıkıntı yaşayıp sonrasında vaktine kadar gelen bebekler de okudum , hiç stres olmayın biliyorum demesi kolay ama inanın 30 dan sonra risk çok çok az , yoğun bakımlar artık çok iyi