Deletedmom_11 bende yanilma yasadigim icin kimseye detayliya kadar emin olma derim😂 bana 13. haftada kiz, 17de erkek denildi .. detaylida da erkek oldugu kesinlesti o yuzdende bisey almamistim🥲😂 cinsiyyet olusumunu 16.da tamamliyor diye biliyorum ben