brltnyy KıZlar 25. Haftadayım bebek hareketlerini kasıkta bazen de sağ tarafta hissediyorum normal mi sizce?
Ayseseray25 brltnyy normal canım bende sürekli kasıkta hissediyorum ve özellikle sağ tarafımda ilerleyen zamanlarda daha çok canımızı yakıcaklar ama sağlıkla gelsinler 👣🤗
ZelihaaK brltnyy normal bende korkup doktoruma sormuştum acaba bebek aşağıda mı falan diye bazen çok ağrı yaptığı oluyordu vs makat geliş pozisyonunda olduğu için bu haftalarda ayakları aşağıda o yüzden tekmeleri hep kasıkta hissediyoruz 😊