32 haftadayım popomda vurmalarını çok hissediyorum. birde enfeksiyonum olmamasına rağmen aşırı bir tuvaletim gelmiş hissi oluyor geçmeyen. Baskıdanda tuvalete gidince ıkınma isteği oluyor sanki daha çişim varmış gibi.. ara sıra kasılmalar oluyor bebek 1 haftadır kafası aşağıda ve hiç başka tarafa dönmüyor ayakları sol tarafımda başı aşağıda hiç dönmediği için acaba kanalamı yerleşiyor diyorum🤷🏻♀️ Hıçkırıkları tam genitalde hissediyorum hareketlerinide.. çıkıcakgibi ittiriyor bazen otururken öyle bir itiyorki hemen ayağa kalkıyorum😂🤦🏻♀️ Mide bulantılarımda geri başladı🤦🏻♀️ Pazartesi kontrolüm var o zaman belli olcak herşey merak içerisindeyim ama sizce bunlar erken doğum belirtisimi? Normal mi? Yaşıyan varmı?