Ruvvruvveeydaaa Kızlar bı sebepten dolayı ayrıntılı ultrasonumu 20+4 haftalıkken yaptircam, aslında 21 22.haftalari beklemeyi düşünüyordum ama mecbur kaldım diyebilirimm. Bı sorun olur mu acabaa 20+4te yaptirsammm
Sedaduru Hazır başlık varken bende sorayım.Benim ki çok mu erken oluyor sata göre 18+0 ultrason cihazlarına göre 18+4-5 randevuyu ileri alabilir miyim bilmiyorum ama sizce bir anlamı olmaz mı?Riskli gebeyim bu arada
Sedaduru Ysfgl_3003 riskli olunca insan erken girmek istiyor vallahi ama devletten alabilirsen daha iyi olur canım