Gamselllaaaaa Merhaba arkadaşlar ilk aylarda düşük riskim vardı ve maalesef ağda benim için kabus gibi çekiyor çok canım yanıyor şimdi 17. Haftamdayım tüm vücut gitmek istiyorum öneriyor musunuz zararı olur mu sizce kasilmanin ?
Aysbsky Benimde 14. Haftaya kadar kanama ve riskli geçirdiiim şuan 17+3 doktora sorduğumda 13. Haftamdaydım bebekle alakası yok istediğin zamanda yapabilirsin dedi yapıyorum valla ben ama tabii sizin doktorunuza sormanız da fayda var
Mrv_mlk Bende doktoruma sormuştum ayda 1 kezi geçmeyecek şekilde yaptırabilirsin demişti kuaförümde hızlı yaptı açıkçası sıcak şekilde bekletme çok yapmadan normalde yaptırıyorsan acısına alısıksındır zaten bence çok kasılmazsın