Sdyrn 9 aylık emen kzım var ve 5+4 haftalık hamileyim bıraktırmak istemiyorum tandem anneleri gibi emzirmeyi düşünüyorum
Melike464860 Sdyrn benim gorumcemde hamile kaldı Dr 4 aylık olana kadar emzirebilirsin demişti Druna danis canım müsade edecektir oda. Şimdi emzirme bıraktı hamileliginde hiç bi sıkıntı olmadı yani emzirdigi süreçte
Elifim Sdyrn bende emzirirken hamle kaldım benimki ne kadar zorladıysam emmiyodu meğer sütün tadı değişirmiş ve çocuk emmek istemezmiş hamile kalırsan öyle dediler bana
Sdyrn Seda0202 hamileyken Doğuma kadar emziren annelere deniyor canım hatta Doğumdan sonra ikisini bir emziriyorlar
Sdyrn Melike464860 bende bir süre daha emzirmeyi düşünüyorum tam diş çıkarma zamanı huysuz zaten uykusu gelince istiyor emerek uyuyor
Kadirvemalik Canım benim oğlum da 10 aylıkken hamile kalmıştım 3 ay emdi sonra kendi bıraktı sutun tadı değiştiği için. Geceleri kalktığında meyve suyu su falan verirdim uyurdu sonra onu da bıraktı şu an 2 yaşında erken yatıp erken kalkıyor 😄😘 Allah yardım ediyor merak etme hayırlı olsun ikinci meleğin
Sdyrn Kadirvemalik çok teşekkür ederim benim de kızım dün 10.ayına girdi dokuzu bitirdi aynı durumdaymışız İnan sevinemedim bile kızımı düşünmekten
Seda0202 Sdyrn vay anasını yeni duydum zaten o doğana kadar diğeri baya eksik kalmis olacak ama geri emer mi ki
Kadirvemalik Sdyrn ya sutun tadi değişiyor böyle tuzlu çay gibi oluyo tadına bakmıştım da 😝 midem alt üst olmuştu zaten ondan sonra bebeğim kendi bıraktı. Siz emzirin bebeğiniz kendi bırakacaktır zaten.
Kadirvemalik Sdyrn evet canim bende öyle oldum çok iyi anlıyorum seni. Bak ben ikinciyi doğurdum allah yardım ediyor ilk zamanlar biraz uykusuzluk çektim ama düzen kurunca herşey yoluna girdi çok şükür .. 😚
Sdyrn Seda0202 eksik kalmıyormuş işte doğana kadar emziriyorlarmış ama tadı değişip bebekte ishal yaparsa bıraktırmak gerekmiş
Sdyrn Kadirvemalik senin de hayırlı olsun bebeğin canım tek olmadığımı bilmek iyi geldi teşekkür ederim😊
Kadirvemalik Sdyrn Tabi ki de tek değilsin. Senin gibi on binlerce insan var canım. Rabbim öyle güzel yardım ediyor ki anlatamam 😚 sağol canım.
Sdyrn [silindi] ne korunduk nede illa olsun dedik ama adet bitiminden hemen sonra olmaz diye düşündük ama oluyurmuş Allah isterse işte 🙈
[silindi] Sdyrnnasip yani korunmayınca çok risk ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın ❤️ bende bebeğime Adet bitiminde hamile kalmıştım şimdi 22 günlüğüz şöyle 6 7 sene istemiyorum korunma yollarına bakıcam artık spiral en etkili yöntem diyorlar ama ondan nedense çekiniyorum acaba iğne mi vurulsam ne yapıcam bilmiyorum 😐