MinikMucize63 biraney bir buçuk çay bardağı sütü robota dök canım büyükse bir muz yeter değilse iki ardından 4 ceviz at tatlım sonra içine bal sık varsa yoksa damak tadına göre şeker ekle iyice çırp köpük köpük olur immmm canım çekti afiyet olsun 😘
biraney northandmother Benimde 3.300 cıkıyordu doğumdan bi gün once doğunca 2750 gerçekten usg yanıltıyor
Drya__ Bencede üzülme benimde 34 haftalikken 2820 demişti 36 haftada gittim 2778 kilo dedi acayip moralim bozulmuştu 3 hafta hic kilo almaaz mi ustune bide kilo vermis ama bencede ultrasona güvenmemek lazım
Drya__ Sultanzumra üzülme yaa önemli olan doğumdan sonrası bence valla bende takılıyorum kilosuna hemde baya sonra düşündüm sağlıklı olsun zayıf olsun doğunca güzelce bakarız tombis olurlar
MinikMucize63 Sbl49 bir buçuk çay bardağı sütü robota dök canım büyükse bir muz yeter değilse iki ardından 4 ceviz at tatlım sonra içine bal sık varsa yoksa damak tadına göre şeker ekle iyice çırp köpük köpük olur sonra onu iç her gün içsen faydası var
MinikMucize63 Sultanzumra evet canım doktorum çok şaşırmıştı inanmadı sistemde eski kilosuna bakmıştı öyle inanmıştı